Zpět

Technical Support

  • Praha hl.m.
  • dohodou
  • Plný úvazek
  • angličtina (B2)
  • Maturita

Aktuálně hledám Technical support , který bude zajišťovat technickou podporu produktů od dodavatelů pro společnost poskytující IT a telco řešení.

Náplň práce

  • Budete zapojeni do technické podpory
  • Budete poskytovat technickou podporu pro dodané sw řešení, budete instalovat upgrady a odstraňovat problémy v rámci SLA paramterů (identifikace příčiny, nalezení řešení, aplikace řešení)
  • Budete zapojeni do 24/7 podpory a občas budete držet pohotovost po telefonu
  • Budete pracovat v týmu se seniorními kolegy, kteří vám rádi pomůžou s hledáním správného řešení
  • Je potřeba i určitá samostatnost
  • Komunikovat budete nejenom se zákazníky, ale i uvnitř společnosti s prodejním a delivery týmem, vývojáři a vendory

Požadavky

  • Vzdělání v oblasti TI/Telco a nebo zájem o tuto oblast
  • Výhodou je zkušenost na obdobné pozici (technical support, L1, L2 helpdesk, IT support)
  • Znalost některé z následujících síťařských technologií: SBC, Application Server, DRA/DEA, STP nebo MGW a EMS – Ribbon Nokia Genband model G9 hiG 1800
  • Výhodou je také znalost konfigurace následujících technologií a následný troubleshooting – Linux, Open Stack, virtualization, cloud, microservices, containers, orchestration, NFV
  • Komunikativní angličtina (B2)

Nabídka

  • 5 týdnů dovolené
  • Flexibilní pracovní doba
  • Homeoffice po domluvě
  • Příspěvek na stravování
  • Moderní zázemí s relaxační místností
  • Kariérní rozvoj a školení
  • Firemní akce – společenské a sportovní akce, vánoční večírky, sportovní turnaje
  • Zvýhodněný mobilní tarif
  • Bonusy
  • Nástup možný hned
  • Smlouva na dobu neurčitou
Tereza Hofmanová
Přihlaste se na pozici